Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Måndag igen!

Av Tin - 27 april 2009 06:01

Jag har sovit jättegott efter "nattabadet"!

Ett bad med skum och tända ljus är väldigt avslappnande för kropp och själ...borde unna mig det lite oftare.


Helgen är över och en ny arbetsvecka börjar. Sista veckan i april månad...vad fort det går.


Ha en riktigt bra måndag!

 
 
Kristina

Kristina

27 april 2009 08:08

Oj, vilken rolig helg ni haft!!! :))

Mörkerkurragömma är skit kul både för stora och små ;))

Det är så kul att se att Harry gärna är med och spelar boll. Sallie gillar det också! Ni verkar ha haft lika bra väder som vi. Fast jag har ju stått på loppisen och inte kunnat njuta lika bra. Jag hoppas det blir några dagar till med sol och värme.

Ha en bra dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

27 april 2009 18:04

Vad härligt med ett varmt bad. Vi har köpt ett badkar till skolan så jag ser framemot många skumbad framöver!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

27 april 2009 18:34

Härligt med ett riktigt skumbad ; )

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

27 april 2009 20:36

Ha en bra kväll(:
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards