Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Måtte det bli sommarlov...

Av Tin - 27 april 2009 19:57



God Kväll!


I kväll har jag väldigt mycket att göra med att hjälpa ungdomarna med deras skolarbete som ska vara klara innan terminens slut.


Det är minsann inte utan att jag själv, lika mycket som de, längtar till sommarlovet.


En stundent och en 9:a

Det är minsann ingen lek...





 
 
Inger

Inger

27 april 2009 21:29

Du har mycket kul att se framemot efter alla förberedelser. Ha en bra tisdag/kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

28 april 2009 10:02

Jag hade ju tre nior förra året och det var mycket att stå i.
En massa skolarbete, klassresor, balklänningar till lärarmiddagen (det var frivilligt men två av tre ville sy egen) klassfester, liten fest hemma m.m Tänk sen när det slutar gymnasiet!! Jag är ju van vid att göra av allt samtidigt men det blir nog två stundenter eftersom Sandra kommer att gå några år längre. Fast jag tycker att stundenten är jätte kul så jag fram emot det. Ett problem som kan uppstå är att Johanna och Linn inte går på samma skola, så jag hoppas att de inte springer ut samma tid. Det skulle ju inte vara så kul!!

Vi fick lite regn igår kväll men det var som att "pissa en torr kamel i munnen" ;))

Ha en skön dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

28 april 2009 13:38

Då har du något att se framemot,det är en underbar tid med studenter men mycket att stå i, men det fixar du/ni.
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

28 april 2009 21:29

Mycket runt student men..visst är det kul att planerar och överaska..Jag har bl.a ett minne från sista student för två år sen,
fixade skylten gömde den tur att jag inte klistrade på fotot hör här så tokigt.. jag vet inte än i dag var skylten är..ringer till expert om en ny visst säger de vi fixa det och in där med pennor o fotot innan hon ska springa ut på studenttrappan.. men kul hadde vi med skratt o trams men det bjöd vi på för i butiken hadde roligt åt oss..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards