Alla inlägg den 17 september 2008

Av Tin - 17 september 2008 20:55


God kväll ni alla!

Med glasögonen på näsan sitter jag här igen! Det går inte att slingra sig undan.

Nu har jag två lediga dagar framför mig och jag hoppas verkligen att jag känner för lite höststädning i morgon.

 I helgen är det Bomässa i Karlskrona då jobbar jag :(

Det hade varit kul att besöka den. Höstens nya inredningstrend är att vara personlig och nu är det lite pinsamma hantverket modernt igen. Virkade brickband och virkade dukar. Nu är det hemslöjd som gäller. Vad synd att jag slängt allt! Massor med virkat i orange, gult, grönt ja alla färger som tänkas kan. Jag trodde aldrig att detta skulle bli modernt igen eller... vilken tur för mig kanske. Det är inte riktigt min stil.

Men jag har ett hantverk som är väldigt fint som alla kan göra. Det är något vackert att ha till jul men det är bra att börja i tid så man hinner göra riktigt många.

NYFIKEN?

Jag ska visa i morgon. Titta in till mig då!

Av Tin - 17 september 2008 10:19


God förmiddag!

Har en sådan röja upp och plocka undan och dammsuga av det värsta och köra i gång en maskin tvätt och plocka i hop till miljöstationen och hinna gå en långrunda med vovvsingarna och till slut fixa till mig självförmiddag.... innan jag ska jobba. Jobbet i dag är att se över de arbetsslag jag ska kompetensinventera. Ett jobb som ska vara färdigt under oktober och jisses! Vi är snart där!

Nu ska jag bara dricka en kopp kaffe sedan är det långrundan....skönt att få sätta sig ner ett ögonblick.


Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards