Alla inlägg den 12 september 2008

Av Tin - 12 september 2008 20:22



Matte! vart tog du vägen?

Här! bakom trädet?













Vin till en god fredagsmiddag hör till men det är förkastligt när man ska ta hundarna på promenad efteråt. Ni förstår väl vad jag menar. Vinet gör att man blir så...och måste nu med en gång! Vilken tur att det finns träd!

Va böta??? Nöden har ingen lag!


Av Tin - 12 september 2008 19:40


Vilken bra dag på jobbet, den har gått väldigt fort. Arbetskamraterna jag jobbat med har varit kanon. Vi är  lika i vårt sätt att arbeta och då går allt mycket lättare och bättre. Sedan är det ju fredag och en ledig helg framför sig, underbart!

Vad ska vi äta i kväll? den eviga frågan när jag kommer hem. Vi kan beställa pizza om du är trött och alla var som vanligt hungriga och ville ha mat snabbt. Å så gulliga och förstående. Men.......

här blir det baske mig ingen pizza! Här ska vi ha en riktigt god middag. Ni ska veta att jag är väldigt snabb i köket och fick ihop en festmåltid på fem röda. Ja för katten! mat kan jag laga.

Vad sägs om inbakad fläskfilé med gorgonzola, kryddiga kroketter och min supergoda sås (grädde, buljong, gräslök, vin och kryddor) och så sallad förstås.

Tror ni att familjen ville byta detta mot pizza?

Bortskämda är vad de är, men jag får skylla mig själv.


Ovido - Quiz & Flashcards