Alla inlägg den 2 september 2008

Av Tin - 2 september 2008 14:41



Vilken natt jag haft! Jag har inte sovit mycket utan "spelat" teater i mina tankar. I bland tände jag sänglampan för att skriva ner några bra rader, för att inte glömma dem. Nu har jag fått ihop ett bra manus, tycker jag själv. Nu ska vi bara öva in alla repliker och det är bara tre veckor kvar. Temat under kvalitetsdagarna är "arbetsglädje" så teatern speglar två arbetskamrater där en har arbetsglädje och den andra har "tappat" sin...förlänge sedan. Vad händer och hur påverkar de varandra? Efter teatern tar en föreläsning vid som handlar om just "arbetsglädje" och hur vi hittar den.

Jag tror att det blir kanon, man måste tro på sig själv och vad man gör.

Teatern ska vi spela upp vid sex tillfällen så vid den sista måste väl alla replikerna sitta eller hur?







Ovido - Quiz & Flashcards