Alla inlägg den 13 september 2008

Av Tin - 13 september 2008 20:24


Vackert vid dörren! Vita ljung och murgröna. Från naturen har jag använt äpplen, nypon och mossa.

Kransen på dörren är i höstens färger.

Med lyktorna tända ser det välkomnande ut och de lyser upp i höstmörkret.

Av Tin - 13 september 2008 18:44


Hej! jag har mycket på gång. Här städas sommarblommorna bort och ersätts med enkla höstblommor. Det här behöver inte kosta en massa för mycket kan du hämta i naturen.

Nu är visst alla hungriga!

                       Vad sägs om tacobuffé?

                       Klart att det är uppskattat!

                       Ut och fortsätta. Ska visa om en stund vad

                       jag gjort.

Av Tin - 13 september 2008 18:09



Energin jag "kokade" ihop i morse var fantastisk, tro det eller ej. Nu är det hög tid att göra lite höstfint i trädgården och städa bort sommaren. Det är inget att gråta över. Sommaren är över.

Hösten är vacker också. Sagt och gjort. Var får man bäst trädgårdsinspiration, naturligtvis i trädgårdshandeln som i dag håller på för fullt att förbereda för trädgårdens dag i morgon. In med hundar och ungar i bilen. Nu ska vi inspireras.

Bilderna är från trädgårdshandeln.

Av Tin - 13 september 2008 09:23


Varför kan inte alla komma upp på morgon med ett trevligt bemötande? Sura miner och kommentarer och ett kroppspråk som är väldigt infekterat. Det är så förbaskat tråkigt för det här otrevliga är väldigt smittsamt med kort inkubationstid (från det man blir smittat och sjukdomen bryter ut). Första symtomen är att ens energi sjunker sakta men säkert. Jag som var glad känner att jag inte är så glad längre....

Ska jag nu bli skjuk på min lediga helg?


Nej, jag ska minsann koka ihop en egen medicin mot denna eländiga sjuka. Jag vill ha min energi tillbaka.......

Ovido - Quiz & Flashcards