Alla inlägg den 8 september 2008

Av Tin - 8 september 2008 17:41


Vad ska vi ha till middag i dag? Fantasin eller mer orken tryter när det är dags att laga maten. I dag kände jag för att laga något som är väldigt gott och från "min mammas kök" som jag minns, fast då var det söndagsmat och inget man åt en måndag.


Dagens Meny


Gammaldags köttgryta

med lök och morötter


serveras till kokt potats

rödbetor



Av Tin - 8 september 2008 13:41


Vad sägs! min första bild ritat med datorns hjälp. Det är inte alldeles lätt. Jag måste träna, för kul är det. Visst ser man att det är en wheatenhund?

Himmel! jag måste göra lita nytta också. Kan inte bara sitta här. Hundarna och jag har varit ute på en långrunda så de är trötta och sover nu. Men jag borde kanske...jag är ju ledig för tusan!


Av Tin - 8 september 2008 08:12


Ja de é måndag morgon och jag har en ledig dag, jippi! Har ingen aning vad jag ska göra idag eller vill, snarare.

Morgonpromenaden är avklarad och det var så fuktigt ute så håret mitt, blev alldeles krulligt och det är inte kul, ska ni veta! 

Jag får göra det vanliga morgonarbetet, plocka undan, köra igång en maskin tvätt. Hur fortsättningen på dagen blir har jag ingen aning om. Jag får se!

Ovido - Quiz & Flashcards