Alla inlägg den 9 september 2008

Av Tin - 9 september 2008 21:26


Sovmorgon i morgon!

Ska snart "dansa"

i säng!


God natt vänner!

Av Tin - 9 september 2008 20:57


Har varit ute och övningkört med min dotter i kväll. Jag försöker verkligen att vara lugn en trafiklärare. Du ser väl...

skrek jag och försökte bromsa med fötterna hårt i bilen golv. Ja då, jag ska inte köra på den, svarade hon lugnt. Vägen var lugn från trafik så jag kände mig rätt trygg och katten höll sig undan i fortsättningen. Nu kör vi hem uppmanade jag och färden gick hemåt. Jag viftade och hojtade bara ett par gånger till av ren reflex. Men hennes körning gick bra och hon parkerade snyggt och prydligt utanför vårt hus.

Av Tin - 9 september 2008 17:12


När klockan var tre på jobbet börja tankarna vandra hemåt. Det är därför vi tjejer (eller läs kvinnor om du vill) INTE ska ha möten på eftermiddagen. Vi börja då så smått att fundera på nästa jobb, hemmet, och blir då smått förvirrade i våra tankar. Jag funderade på att plocka ner blomlådor och ställa in trädgårdsmöbler när jag kom hem. Lusten försvann när sommarvärmen slog emot mig när jag skulle åka hem. Blommorna i lådor och krukor blommar ju för fullt, så jag vet inte vad det var för någon dum idé jag fick. Blev väl lite sugen när alla pratar hur höstfint de gjort med ljung och annat vintergrönt.

Sommarvärme! det är bara att suga på den karamellen så länge den varar.


Av Tin - 9 september 2008 06:14


Ska jag redan stiga upp? Det är ju så mörkt. Ush! vad svårt...vill ligga lite till. Bara fem minuter men inte mer.

Nu börjar det kännas att vi går mot mörkare tider.

Ska jobba idag. Hoppas det blir soligt och fint idag. Jag behöver det känner jag.

Ovido - Quiz & Flashcards