Alla inlägg den 15 september 2008

Av Tin - 15 september 2008 22:16


Vad mörkt och kyligt det börja bli. Har precis ropat in hundarna som varit ute en sista kisserunda. Men vet ni vad, jag tycker om det.

Nu kan vi sitta inne och mysa med tända ljus och raggsockar på fötterna. 

Jag måste köpa fler ljus. Det finns så otroligt snygga att sätta tillsammans på en bricka.

Lust att höststäda har jag också hör och häpna!

Lådor, skåp, rensa och slänga. Putsa fönster från alla sommarens flugskitar. Tvätta täcken och kuddar.

Köpa lite nytt som förhöjer mysfaktorn nu när vi ska sitta inne så mycket.

Men i morgon är det arbetsdag så ännu kan jag bara fantisera om allt jag vill göra. Hoppas att känslan håller i sig tills det blir dags.

Av Tin - 15 september 2008 19:52


Lika vacker som en nyutslagen ros?

Ja Tack!


Vad svårt det är att acceptera de fina linjerna i ansiktet och huden som börja bli lite slapp. De som gör det, accepterar dem, ljuger för alla vill se unga och vackra ut. Men nu har jag hittat ansiktslyft på flaska, Dermyn i hälsokostaffären. Det här passa mig perfekt! Snygg utan att ta till kniven!

Efter bara 45 min ser man effekt står det. Den ska jag köpa, vad har jag att förlora? Nej just det, ingenting!

Jo 398 kronor men det kan jag leva med.

Jag har självlockigt hår men inte grått, Tack gode Gud!

Men jag vill se lite "tuffare" ut och det är inte lätt med alla lockar. Jag vill sätta lite spännande färg i det, göra något nytt. Har jag åldersnoja? Kalla det vad du vill men vem vill inte se vacker ut eller åtminstonde, bra ut och då är alla knep tillåtna. Det värsta är att ju äldre man blir ju fler knep måste man hitta på.

Ovido - Quiz & Flashcards