Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Vilken inredningstrend!

Av Tin - 17 september 2008 20:55


God kväll ni alla!

Med glasögonen på näsan sitter jag här igen! Det går inte att slingra sig undan.

Nu har jag två lediga dagar framför mig och jag hoppas verkligen att jag känner för lite höststädning i morgon.

 I helgen är det Bomässa i Karlskrona då jobbar jag :(

Det hade varit kul att besöka den. Höstens nya inredningstrend är att vara personlig och nu är det lite pinsamma hantverket modernt igen. Virkade brickband och virkade dukar. Nu är det hemslöjd som gäller. Vad synd att jag slängt allt! Massor med virkat i orange, gult, grönt ja alla färger som tänkas kan. Jag trodde aldrig att detta skulle bli modernt igen eller... vilken tur för mig kanske. Det är inte riktigt min stil.

Men jag har ett hantverk som är väldigt fint som alla kan göra. Det är något vackert att ha till jul men det är bra att börja i tid så man hinner göra riktigt många.

NYFIKEN?

Jag ska visa i morgon. Titta in till mig då!

 
 
Anita

Anita

18 september 2008 09:36

Hejsan vännen!
Vad kul att du sett Mamma Mia. Det är ju ett måste, eller hur? Ett trevligt sådant. Jag har suttit och njutit en stund här i din blogg. Du skriver så bra och det är kul med de små bilderna.
Må så gott.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards