Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Gammal kärring??? Jag???

Av Tin - 18 april 2009 15:26


Jag håller på att fixa och trixa för vi ska ut på krogen i kväll...krogshow och sanningen att säga hade det varit väldans skönt att bara vara hemma och....Nej vet nån vad!!! Jag börjar låta som en gammal kärring! Ge henne en spark i ändan och se till att hon kommer ut och roar sig för en gång skull!!!


Det blir säkert jättekul när vi bara är där....man har inte roligare än vad man gör sig.



 
 
Mita

Mita

18 april 2009 16:07

Här kommer bamsesparken, du kommer att vara nöjd imorgon för ni ska ha en kanonkväll!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

18 april 2009 19:34

Man ska nog vara lite småglad över att man får såna där negativa känslor inför en utekväll. Då brukar det bli kul! Inga brustna förväntningar, liksom... ;-)

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

18 april 2009 19:43

En riktigt hård spark är vad du behöver!! Fast jag känner igen mig ;)

Det blir nog en riktigt rolig kväll. Ni har ju trevligt sällskap :))

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

18 april 2009 22:03

HOPPAS DU FICK DET RIKTIGT ROLIGT NÄR DU GICK UT, DET ÄR DIG VÄL UNT. HOPPAS DIN DAG HAR KOMMIT MED SOL Å VÄRME. KRAM

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

18 april 2009 22:16

Förstår dej när du har jobbat oxså i dag men...när man väl kommer i väg så käns det bra och träffa kompisarna.
//Trevlig kväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards