Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Försöker hålla...

Av Tin - 3 april 2009 23:11




Här får man göra allt för att hålla sig vaken.

Sonen är på skoladans och ska hämtas vid midnatt och dottern åkte till "stan" nu!!!

Så här sent!


Kompisar möter upp och de är gamla nog att ta vara på sig, hoppas jag. Men som jag sagt förrut...man kan inte oroa sig innan något hänt. Då blir man knäpp!!!


Vad gott det hade varit att få krypa ner under täcket nu men jag får vänta...*jäspar*...

Ungdomarna har ju påsklov nu så det lär nog bli fler sena kvällar här under veckan.


Påsk ja...brukar ni påskpynta? Påsken är under så få dagar så jag brukar inte lägga ner så mycket energi på det.


Tur att jag har sovmorgon...vilket innebär att sova tills jag vakna av mig själv.


Snart är det äntligen min tur att lägga mig...


God Natt!


 
 
Kristina

Kristina

4 april 2009 00:30

Jag sitter också uppe och väntar. I natt ska inte jag hämta, men jag kan inte somna innan jag vet att de kommit hem. Usch vad löjlig jag är!! ;)

Natti natti på dej, ugglan!! ;)

http://kristinas.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

4 april 2009 01:25

det spelar nog ingen roll hur gamla barnen är, man oroar sig i alla fall eftersom man älskar de så mycket. hoppas det gick bra och att du fick sova gött, skickar med vårkramar och en trevlig lördag kramizzzzzz

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

4 april 2009 08:17

Lite orolig är man när de är ute men man kan inte tänka på allt som kan hända. I köket brukar jag påskpynta+gardin men...i år hoppa jag över för vi har tömt vardagsrumet grejer överallt. Sen åker vi till Göteborg över påsken så nej det får va med pyntet. Sätter lite plantor ute i krukor
det får vara mitt pynt.

 
Ingen bild

hanna

4 april 2009 09:09

ska vi elda i tunnan? det tar ju hela dan o förbereda...sent igår var det stjärnklart o nästan nollan, perfekt badväder!

 
Mita

Mita

4 april 2009 09:37

Jag är inte så mycket för pynt, hela trädgården pyntar ju sig med tulpaner och påskliljor och häxorna är framme året om.
Jag plockar fram några tuppar som får pryda bordet.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards