Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Hundar och ungar...

Av Tin - 16 april 2009 21:46


I kväll ringde mitt barnbarn och undrade om jag kunde vara "barnvakt" inte denna helgen, men nästa. Klart att jag kan...skönt att kunna säga att jag har en ledig helg.


Lisa och Harry tycker att det är så roligt när de kommer...



Barn och hundar hjälper mig i trädgården



Här vattnas det och Harry förväntas få smaka av det kalla vattnet.



Nyfikne Harry är med nosen överallt! Oj då, var det vatten i ljusstakarna också???



Kom och titta på fiskarna Harry!


Men var har Lisa tagit vägen? Ja, hon är ju inte lika nyfiken som Harry och "rädd att missa något". Hon ligger under sin favoritbuske, förnäm som hon är och orkar inte vara så barnslig som Harry. Nej, nån måtta får det vara!



Hoppas det blir fint väder när ni kommer så vi kan fortsätta jobba i trädgården, grilla och ha det mysigt.



 
 
janet65

janet65

17 april 2009 00:04

då hoppas jag på bra väder så ni kan mysa riktigt ordentligt. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

17 april 2009 16:45

Det ser ut som dom trivs i varandras sällskap(:
Kram
Ann

http://ann.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards