Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Lätt som en plätt!

Av Tin - 11 april 2009 18:07

Här gick jag länge och väl och letade efter mitt påskägg. Ett tag trodde jag att påskharen glömt mig när min man säger att jag liksom börjar bli för stor (fast han menade säkert för gammal) för påskägg...


Va! här har jag gått och trott på den förbaskade påskharen...så har det varit min man....Ja, han har väl rätt...jag är rätt stor nu.


Glädjen över att faktiskt vara stor, gick jag ut i trädgården och mitt lilla trädgårdsland. Rensa upp i odlingslådorna....



Några frö Rosenskära i en låda  och ställa fram krukor att plantera i...



Så lättskött och jag blir snabbt klar...det är så det ska vara!

 
 
Ingen bild

Cina

11 april 2009 18:33

Hej Tin! Man blir inte alls för gammal för att påskharen ska komma , min man och Jag fick ett stort ägg med massor av gott i, det var gömt ute i trädgården . Ha en riktigt god och trevlig Påsk tillsammans med De dina . Kram Cina .

 
Inger

Inger

11 april 2009 19:30

Tänk, här är det jag som är påskharen. Vad långt våren kommit hos er men vi kommer med stormsteg. Vilken härlig tid det är! Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards