Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Godmorgon!

Av Tin - 10 april 2009 06:10




Det är frost på gräsmattan men alldeles vindstilla...

och det ser ut som om solen "är på gång"!

Här är det bara jag som är vaken...till och med hundarna tycker att det är för tidigt att stiga upp. Nja...de har lärt sig att matte ska jobba...och det är ingen idé att stiga upp.


Nu är det till att jobba till klockan...ungefär 13.30 Det kan kännas lagom. Jag är trött....verkligen trött! Men det är ju inte så konstigt när "kärringen" varit på Blåkulla hela natten....

Solen kommer...vad härligt! Då hade "vädergubben" rätt!


Vad ska ni göra denna "långa dag"?


 
 
Inger

Inger

10 april 2009 09:15

Ser ut att bli en fin dag, solen kommer. Ska gå ut och slänga lite granris och gamla fula dekorationer, kanske kan vi sätta upp den nya torkvindan om tjälen släppt lite.
Ha en bra dag/Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

10 april 2009 13:34

Hejsan!
Jag har suttit i solen och läst.
Snart ska jag åka och jobba några timmar. Ska bli kul. Är ledig resten av helgen. Härligt.
Glad Påsk kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

10 april 2009 15:40

Här har vi en lugn och skön dag!
Nya studsmattan håller precis på att sättas upp!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Evis

10 april 2009 15:53

Jag har varit ute hela dagen och plockat, ohhh vad härligt väder. Nu har jag tagit ett glas rött vin och vänta på att mannen ska komma hem så vi kan grilla. (han jobbar nämnligen idag). Glad Påsk och kram Evis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards