Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Lisa löper

Av Tin - 4 april 2009 19:46


Vi har väntat länge på att Lisa ska börja löpa och så äntligen i dag....är det i gång. Vi har Lisa på foder och ringde till kennel Villarosa och berättade den goda nyheten. Tanken är att hon ska paras med "Snorre" som är en riktig "snygging. Jag tror att Lisa kommer att gilla honom skrarpt.



Lisa är inte så vit i pälsen som bilden visar, hon är vetefärgad precis som en wheaten ska vara.


Lisas lugna, snälla och goa sätt och stilige Snorre som pappa....vilka valpar det blir!!!


 
 
Kristina

Kristina

4 april 2009 22:52

Vad roligt!!
Lisa och Snorre verkar bli ett riktigt vackert par. Jag blir faktiskt lite sugen på att ta en valp :)
Fast jag får nog vänta och se om Sallie får några valpar.
Men vad säger Harry?? Det är ju hans donna!! ;))
Hoppas det blir lika bra väder imorgon, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Singo fnissar...

Singo fnissar...

5 april 2009 08:09

Snorre var ju också ett namn....hehehe!!!

http://singo.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

5 april 2009 11:11

Mysigt med valpisar, då kanske det blir en till i din flock!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

5 april 2009 11:14

Det var ju roligt(:Det blir nog jättefina valpar
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards