Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Grodor i bloggen!!!

Av Tin - 30 september 2008 19:57


Jag är jätteglad när ni kommenterar mina inlägg och det vill jag ha mer av. Kommenterar så mycket ni vill!!!

I bland händer det att jag får höra kommentarer "utanför bloggen". Man lägger sina egna värderingar om mina inlägg. Jag tycker att det är kul med min blogg och vad som ska skrivas bestämmer jag för det är min, bara min blogg. Jag skriver gärna i jagform för det handlar om mig, i min vardag och allt som jag gör och ibland inte gör utan skulle vilja göra.

Sedan får man tycka vad man vill om det men jag tycker om det :)

I bland kanske det hoppa en groda ur min mun men det står jag ut med och ni har inget val, stackars ni som måste läsa...eller inte.

Se upp för grodan till höger i bild!!!

Var kom den ifrån?

Den är jag absolut oskyldig till!




 
 
Singo

Singo

1 oktober 2008 21:12

Nu vet jag inte riktigt vilken groda du syftar på, men sticker man ut hakan får man vara beredd att få halsen avskuren!
(Förlåt det bildliga uttrycket...)
Kommer ihåg när jag pratade skit om min handledare i omkädningsrummet. Trodde givetvis inte han stod bakom hörnet, men det gjorde han! Fast jag stod precis för vartenda ord så det var bara bra att han fick veta vad jag egentligen tyckte om honom. Jag tror också du står för det du säger. Ellerhur!

http://singo.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

1 oktober 2008 21:14

Ps Radera det jag sa tidigare om det inte passade till vad du syftade på, om du förstår vad jag menar...

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

1 oktober 2008 21:50

Det är inte här på bloggen man kommenterat.
Grodor hoppar sällan ur min mun. Det är andra som gör dem till grodor. Lite snurrit kanske men ta det med ro

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards