Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Njutbar vandring!

Av Tin - 28 september 2008 16:02


Det har varit ett härligt söndagsväder så under förmiddagen passade vi på och städa undan i trädgården. Nu är det mesta inplockat, skönt.

Med kaffe i ryggsäcken åkte vi sedan till Färskesjön, en väldigt vacker plats. Hundarna kan dricka vattnet för insjön är en av de renaste som finns i Sverige. På klipphällen, med utsikt över Färskesjön, satte vi oss och drack kaffe och åt kanelbullar.

Det var skönt att bara sitta där och njuta av utsikten, solen och kaffet förstås.

Harry hade bara koll på oss och våra kanelbullar. Han tyckte det var en fin utsikt. Kanelbullen alltså!


                    Bilder från Färskesjön

 Lägg märke till skotthålen på den gamla hinken 

                         bäst att passa sig!


 
 
Ingen bild

storasyster

28 september 2008 16:43

visst är det vackert där. Det var inte längesen Madeleine o jag badade där 31/8 tror jag de var. Man behöver inte köra så långt för att njuta av naturen. Själva gick vi grisarundan halva srang vi.

ps. fina bilder!

 
Ingen bild

storasyster

28 september 2008 16:58

oj glömde p...et sprang

 
Sister Disco

Sister Disco

28 september 2008 17:27

Färskesjön är verkligen en av de vackraste platserna på jorden :) vart körde ni för att komma dit ni var? jag känner inte riktigt igen mig.

http://sisterdisco.blogg.se

 
Tin

Tin

28 september 2008 18:04

Man kör in vid "gamla Hallarumsaffären) följer vägen hela tiden till den tar slut. Där finns en skylt, Naturreservat. Parkera där och följ Blekingeleden så kommer du till dessa berg jag tagit kort ifrån. Du ser här till andra sidan vi brukar bada.

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards