Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Ta två alvedon och avvakta....

Av Tin - 10 maj 2009 06:28

Har smygit mig upp tidigt här på morgonen när alla ligger och sover. En retfull huvudvärk, inte mycket men ändå och det är inte så bra när jag snart ska jobba.


Jag tänkte i min enfalld att den rinner väl av i duschen men den har envist stannat kvar. Det var bara dumt av mig att lägga mig tidigare i går kväll när sonen var och grillade vid stranden med kompisar. Sonen som snart slutar nian och fixar detta alldeles utmärkt men ändå....


Jag har sovit "lätt" och hela tiden lyssnat mot ytterdörren! När han väl kom hem och spred en brandlukt i huset kunde jag äntligen koppla av...men började drömma lustiga drömmar. Hela natten har varit en "orolig" sömn och det är inte så konstigt att huvudet är tungt idag!


Nå väl, nu ska jag jobba och önskar alla en trevlig söndag!

 
 
Ammis

Ammis

10 maj 2009 08:16

Godmorgon. Det där va ju ingen bra start på dagen, å jobba dessutom... hmmm.. hoppas det släpper. Ha en go dag.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

10 maj 2009 11:56

Känner igen mig även om sonen snart blir 21.
Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

10 maj 2009 20:45

Hoppas din huvudvärk gick över under dagen. Jag har haft huvudvärk nästan hela veckan bara för att jag skulle iväg. I fredags när vi väl rullade iväg så var värken som bortblåst. Skönt!!

Ha en fortsatt bra kväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards