Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Så tyst här är....

Av Tin - 13 mars 2009 21:53

Så där ja, då var även min arbetsdag slut och kan kan tränga mig ner i TV-soffan. Hoppsan! här var det minsann gott o plats....

Det är bara mannen, jag och hundarna hemma när ungdomarna har annat för sig i helgen. Det känns faktiskt lite konstigt....men som sagt, bara att vänja sig.


Sovmorgon i morgon.....va....hur skönt känns inte det?

Kan fundera på vad jag ska göra i morgon....ingen aning.

Förmodligen en morgonrunda med hundarna, äta frukost samtidigt som jag går en bloggrunda och läser dagens tidning...så tryggt och bra det låter ha ha....varje morgon i repris....


Nu får ni ha en fortsatt skön fredagskväll! Jag ska koppla av och njuta av det lilla som är kvar av den.



 
 
Ammis

Ammis

14 mars 2009 06:15

Godmorgon. Du hittar väl på nått att göra idag på lördag.Säkert har du nått att plantera eller måla eller sy eller nått annat roligt. Ha det gott o. sköt om dig.

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Lizzieonline ...

Lizzieonline ...

14 mars 2009 11:57

Har bara en enda kommentar : ♥♥♥♥ Underbar blogg ♥♥♥♥ !!!

http://icelolly.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

14 mars 2009 12:19

Ha en härlig lördag!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

14 mars 2009 13:13

Vad skönt då! Vi är oxså själva denna helgen
sisterdisco är i Göteb..men visst känns det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards