Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Nu är det sent...

Av Tin - 14 april 2009 23:32


Skönt att inte behöva tänka på att lägga sig i tid. I morgon är det min "hundklocka" som slickar mig på foten om jag nu råkar ha den utanför. Har jag inte det sitter två pälsiga varelse nedanför sängen och tittar på mig med sina bruna ögon under lugg och undra när jag ska slänga de "slanka" över sängkanten.


Ja har en ledig dag i morgon och behöver minsann inte gå upp så tidigt. Ska säga till dem det när vi lägger oss om en stund. Sovmorgon alltså...hör ni det vovvar!!!


I morgon ska jag städa ut påsken...ställa undan två hönor från köket och så är det klart!!! Sedan hoppas jag på fint väder och det innbär utedag med mina hundar. Få se vad vi hittar på....



 
 
janet65

janet65

15 april 2009 00:24

hoppas du får det riktigt skönt på din ledighet och att du får sol så du kan njuta riktigt. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

15 april 2009 08:06

Hej! Hoppas du får en skön ledig dag. Själv har jag också städat bort påsken. Tog ungefär lika långt tid som för dig. Lite pynt på bänken, det var allt. Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards