Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Ups!...vad tog jobbet vägen!

Av Tin - 11 april 2009 19:07

En underbar påskafton där vi bara haft hur mycket tid som helst att bara njuta av att ha en egen trädgård.

Jag blev faktiskt lite förvirrad för det fanns inte mer att göra i trädgården efter att ha rensat lite i trädgårdslandet.


Ja ha...jag fattar...det är nu man kommit dit hän att bara slappa och titta på allt jobb man lagt ner på sin trädgård. Det är det som kallas återbäring!!!

Verkligen härligt! och så på Påskafton av alla dagar!


Mitt på dagen grillade vi korv i all enkelhet. Hur gott kan inte en korv smaka egentligen??? Det var ju hur gott som helst.


Lisa och Harry har varit ute hela dagen vilket de bara tycker så mycket om. Att kunna springa fritt och då och då leka med varandra, leka med oss, hjälpa till att äta korv...fast de får leta upp den själva i trädgården och så blir man lite trött i bland...



Lisa har "vakten" medan Harry tar en tupplur. Ja, de får ju inte missa något kul som händer.


Så kommer kvällen med den goda påskmaten....janssons, prinskorv, köttbullar, lax, sill, ägghalvor med dillmajonäs och räkor....som värsta julbordet, minus skinka!


En påskbakelse till kaffet om vi nu orkar....men det är klart att vi gör!!!

Vi kan ju vänta tills Robinson med det goda och Robinson måste vi titta på. Stackarna....här har vi ätit så vi nästan spricker och de har inget alls...och vem hög vem i huvudet....hmmmm....otäckt!

 
 
Lena

Lena

11 april 2009 21:29

Så var Mika utröstad ; )
Har du någon favorit??

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

12 april 2009 00:40

NI VERKAR HA HAFT EN UNDERBAR PÅSK OCH DET ÄR DIG VÄL UNT MIN VÄN, OCH VISST KAN EN GRILLKORV VARA HUR GOD SOM HELST. JAG TITTAR INTE PÅ ROBINSSON EFTERSOM JAG INTE KLARAR AV ATT SE ALLA SPINKIGA MÄNNISKOR SOM INTE ÄTIT PÅ FLERA VECKOR, USCHA, KRAM

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards