Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Det är bara att smida medans...

Av Tin - 9 april 2009 20:33


Storhandla efter en lång dags arbete är inget kul men ett nödvändigt ont, kan man säga. När det väl är gjort, känns det väldigt behagligt skönt.

Nu är det laddat i förråden så nu kan vi bli insnöade...vad säger jag!!! Det menar jag verkligen inte...Påsken är räddad!!! Det låter bättre...


Långfredag i morgon och jag ska naturligtvis jobba medan ni kan gotta er med sovmorgon och när ni väl masat er upp...sitter ni i morgonrocken med värsta frukosten framför er. Men jag är inte missunsam, tvärrt om, njut av er ledighet, det skulle jag också göra...

Jag jobbar bara under förmiddagen och jag överlever nog!!!


Alltså, jag har kommit på att jag vill ha en kökssoffa som säkert är så otrendigt... men så praktiskt. Ja men, tänk er själva...att kunna halvligga i köket...med en massa kuddar bakom ryggen och titta på TV:n i köket.

Som nu när Lisa löper...och jag inte vill ha henne springande i hela huset...då kan jag sitta bekvämt i köket...göra "löpande damen" sällskap och bara ha det så mysigt.

Jag ska minsann se om jag kommer över någon för en billig penning!!!








 
 
Lena

Lena

9 april 2009 22:02

Ha en skön kväll!
Hoppas det går bra på jobbet i morgon ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

9 april 2009 23:43

Ja, jag har atopiskt kroniskt eksem, eller böjveckseksem som det också kallas. Det är inte så kul, men jag är van :)Anledningen till att jag kontaktade läkare var att min cortisonsalva inte hjälpte längre. Så jag fick en ny sort och nu är eksemet mycket bättre igen.
Nu vet jag att det "bara" är det och inget annat som stör.

Vad skönt att du bara jobbar halvdag.

Natti natt!!

Ps. Jag tror nog Sallie vill träffa Harry och busa, kanske till sommaren? Ds.

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards