Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Var katten ligger...

Av Tin - 7 april 2009 21:14

Är det någon som har lite koll på när avgången är på torsdag? Jag jobbar till sex så frågan är om jag behöver ta kompledigt ett par timmar eller så. Sanningen att säga tror jag inte att det är någon som märker om jag smiter i väg lite tidigare....


Jag kunde inte låta bli att prova ett par varv över huset i kväll. Ja det är klart....att jag väntade tills det blev mörkt...jag är väl inte dum!

Ingen såg mig förrutom grannkärringen som jag höll på att krocka med ha ha...Hon skulle också ta en provtur.

Hennes gick lite illa tyckte jag, ville liksom tappa farten...

Men min gick så fint....

...min lilla kvast! Men nu måste jag erkänna att jag glömt vägen. Var katten ligger Blåkulla?

Katten ja, jag har ju ingen katt!!!

 Måste man ha det eller går det lika bra med Lisa eller ska jag ta Harry?

 
 
Ingen bild

storasyster

7 april 2009 22:28

Jag tjuvstartar i morgon om jag ska hinna.. testa en annan runda i år katten har heller ingen gå det bra med min gosekatt? Vi ses!

 
lastbilstanten

lastbilstanten

7 april 2009 23:42

Åååhhhh!... Vad har du för modell? Nimbus 2000??? ;-)

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

8 april 2009 00:07

Kan du inte kolla med "hitta" eller "eniro"??
Kanske GPS:en funkar??
Iallafall så tror jag att jag tar till höger här borta vid sjön, den vägen är inte så trafikerad och det är bra eftersom jag inte har dubbat!!
Jag tror jag sticker på torsdag kväll. Min kvast är lite trimmad så jag hinner nog.
Väl mött alla kärringar!! ;))
**Häxkramar**

http://kristinas.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

8 april 2009 00:51

HAHAAAAAA DET GÅR NOG BRA MED HUNDEN ÅSSÅ. MIN KVAST ÄR TRASIG SÅ DET KANSKE BLIR DAMMSUGAREN, VET INTE OM DET FUNKAR, TAR MIG NOG EN SVÄNG JA MED OCH TESTAR. HEHE VILKEN SYN. VILKA BRA BERÄTTELSER DU ÅTERSKAPAR I ÖVERNATURLIGT SÅ INTRESSANT ATT LÄSA. KRAMEN

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

8 april 2009 07:23

Har attan ingen kvast å ingen katta heller, försöker hänga på nån annan men..... jag blir nog hemma denna påsken...he he.

Ha det gott över påsk och sköt om dig o din familj.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

8 april 2009 07:26

Jag vi drar i allafall iväg med barnen runt 9.30 Hoppas på bra flygväder.

Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Eva me flock

Eva me flock

8 april 2009 11:53

*möter-upp-dej* och så får du låna en katt av mej! ska bara färga katta först så vi har två svarta, har ju bara Merlin som é svart i normala fall, men ja ska ändå färga lite byxor svarta så ja slänger i nån av de andra så är det klappat å klart när jag knackar på fönstret. Beredd??? ska vi säga vid 20:43?
Ses...

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

8 april 2009 13:32

Det går alldeles säkert bra med hundarna där bak på kvasten(:
Påskkram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

8 april 2009 20:09

Ta med dig jyckarna och flyg mot Kalmarsund, mitt i sundet stiger Blå Jungfrun upp i all sin prakt, du kommer att se oss för en gigantist bål är tänd mitt på ön

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards