Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Hoppas på en god sömn!

Av Tin - 6 april 2009 20:25

Min lediget är slut och fyra arbetsdagar väntar, ja även långfredagen. Mitt arbetsschema rullar på oavsett helgdagar eller som nu när det är "storhelg".


Lisas löp är i full gång och Harry undrar vad det är frågan om. Han är kastrerad som väl är....


Ska försöka lägga mig tidigt vilket jag behöver om jag ska upp tidigt i morgon. Måste ju komma utvilad till jobbet när jag varit ledig i tre dagar.


God Natt och tack för i dag!





 
 
Inger

Inger

6 april 2009 21:44

Ha en bra arbetsvecka, snart är det helg.

Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

6 april 2009 22:05

Ha det bra på dina arbetsdagar, vi åker tåg till Göteborg onsdag-måndag skönt det skall blir att åka från denna röran. Vardagsrummet är överallt i huset. Förresten mamsen och jag var hos Lotta i kväll oj va kaakor hon dukade fram.

 
Kristina

Kristina

6 april 2009 22:11

Jag vet inte om det kan vara guldet?? Guld är det enda jag bär på mig och jag har ju eksem lite överallt. Det är nog ganska ovanligt att man är allergisk mot guld för det är ju rent, säger dom och det är ju just därför jag bara har det. Guld fanns inte heller med på den standard testen jag gjorde. Men eftersom jag sa att jag reagerat på vissa ställen där jag har guld så ville han testa det också. Han är nogrann doktorn och dansk!! ;) Det ska bli spännande att se resultatet. Jag kanske är unik!! ;)
Natti natti, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

6 april 2009 23:35

Tin tack så hemskt mycket av det du delade med dig på denna sidan, gud va tragiskt vännen och även om det är 29 år sedan så beklagar jag sorgen i alla fall. Det var så starkt av dig att dela med dig av detta och jag grät en tår kan jag säga eftersom det var så sorgligt. TACK så mycket för att du delade med dig av detta tusen kramar min vän från janet.

http://jeanette65.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

7 april 2009 07:02

Det verkar ju gå fantastikst bra med Harry, vad skönt.
Men tänk på att även en kastrerad hane kan "sätta på" en tik och fastna i henne, fast det visste du kanske innan.
Detta hände oss för två år sedan och jag trodde inte att en kastrerad hane hade den driften men ack så fel jag trodde.
Ha en bra dag!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

7 april 2009 07:06

Läste på övernaturligt om din historia, starkt även jag sitter nu här tårögd.
Det var ditt sjätte sinne som talade till dig, kanske din skyddsängel...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 april 2009 14:59

Önskar dig en trevlig arbetsvecka ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards