Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Vinden är kall men den torkar bra....

Av Tin - 6 april 2009 16:42



Här har jag tvättat för fullt och hängt ut efter hand på linan.

Det är minsann torkväder!!!


Dagen går bara alldeles för fort när man är ledig...eller har jag blivit saktfärdig och hinner inte lika mycket som förr eller kan hända har jag äntligen fattat vikten av att ta det lugnt och inte rusa fram för att hinna så mycket som möjligt! För vem tackar mig för det, när jag sitter där alldeles utsliten....ingen förmodligen!


Lite mat ska jag väl "trolla fram" innan det är dags för hundarna att ut och röra på sig...


Vi hörs vid kvällskaffet!



 
 
Ammis

Ammis

6 april 2009 19:47

Visst tar jag det lugnt, det är därför jag inte visat ngr bilder, för det är ju inte färdigt.... svårt att veta hur man ska ha det, har lite för mkt i huvudet. Men men, färdigt ska det nog bli, nån gång.

Ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

7 april 2009 00:12

Ja, torkväder var det verkligen idag!... men inte "kratta löv-väder". Så fort man lyfte lite i dom gamla torra löven så blåste dom åt alla möjliga håll. La ner det jobbet ganska snabbt, faktiskt... ;-)

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

7 april 2009 01:17

hoppas på en fin dag i morgon och tack ännu en gång för det du delade med dig på min nya sida, stark läsning. kramen och återkom gärna med flera beräyttelser.

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards