Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Följ mig på vandring....

Av Tin - 6 april 2009 13:16


Vad är skönare än att gå en promenad där tankarna kan vandra fritt, hämta kraft och energi...

Jag måste helt enkelt återvända till Ådalen...denna vackra plats som kommer att bli ännu vackrare ju längre fram våren skrider...



Vattnet rinner sakta fram och vi följer den längs kanten



Här blommar vitsippor



Lisa och Harry tycker alltid att det är spännande med vatten...



Harry försöker dricka eller vill du ta dig ett vårbad?



Håll dig på plankorna Harry!

Vi fortsätter...



...längs ån



...och det är bara så vackert...



Visst blir man trollbunden...



Lisa och Harry tycker väldigt mycket om Ådalen



Lisa sätter sig för att beundra allt vackert...



Vi har vandrat långt nere i dalen och vi fortsätter vår vandring uppåt till bebyggelsen igen. När jag står uppe på den lilla grusvägen så förstår jag hur djup dalen är egentligen. Jag blev så häpen över detta så jag glömde ta en bild...

Måste visa er nästa gång vi är i Ådalen. Jag tror att det bli under påsken....och om vädret tillåter tar vi kaffekorgen med oss. Eller varför inte grilla en korv...där ska finnas en grillplats någonstans...hmmm...



Hemma igen...




Lisa lägger sig på sin favoritplats....inte under en korkek men under en barrväxt. Där är det svalt och skönt och hon har full koll över trädgården.

 
 
Madeleine

Madeleine

6 april 2009 16:21

så himla fint!
Ådalen är en av de finaste platser jag vet.
jag måste också dit och fota en dag.

http://sisterdisco.blogg.se

 
Kristina

Kristina

6 april 2009 16:47

Där ser det riktigt mysigt ut, jätte fina bilder!!
Ha en skön kväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Eva me flock

Eva me flock

6 april 2009 17:20

*tacktack* vilken underbar promenad jag fick! sååååååå trött på de j----la vita sörjan nu!!! kram

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

6 april 2009 19:10

Vilken vacker plats, förstår att både du och hundarna får positiv energi härifrån.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards