Direktlänk till inlägg 5 april 2009

I bland hittar man....

Av Tin - 5 april 2009 16:35

I bland kan vi hundägare bli ordentligt trötta på att alltid gå samma runda. Ingen förändring under vägen kan undgå oss. Byte av gardiner, nyplanteringar eller så löjligt som en pinne som ligger på vägen och inte legat där förut. Allt märker vi!


Därför behöver vi få gå på "nya" ställen och i dag hittade vi ett sådant. Ådalen...har ni varit i Ådalen? Där rinner en å i dalen och nu har man gjort en gångstig utefter den.


Jag blev så glad när jag såg att vitsippor blommade här och en ensam maskros också...hur fint blir här inte när träden slagit ut och alla vilda blommor...

Hoppas de sätter ut några bänkar längs stigen så man kan ta kaffe med sig och njuta av allt det sköna.


Vi kommer att vara trogna besökare längs ån i fortsättningen och lyckliga oss som har gångavstånd dit.

 
 
Lena

Lena

5 april 2009 21:12

Låter som en underbar gångstig ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

6 april 2009 00:21

men va härligt det låter med den gångstigen, man blir lika glad varje gång man lyckas hitta ett smultronställe. kram och många fina promenader önskar jag dig.

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards