Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Vem är inne när vi är ute....

Av Tin - 5 april 2009 12:32


Det är väl märkligt....har ni tänkt på det...varför blir det stökigt i huset när alla var ute i går? Vem har varit inne och stökat medan vi varit ute och jobbat i trädgården...hmmm...


Vem det än är...har jag städat upp efter dem under förmiddagen ;) Lisa löper så nu blir det till att torka golv och vilken tur att jag inte har en massa mattor överallt.

Nu är Lisa väldigt duktig på att "sköta sig själv" och det har hon lärt sig för att hon inte haft tikskydd tror jag.


Som jag sagt tidigare, borde hon löpt för länge sedan men hon har tänkt, verkligen, att det "ska ligga bra i tiden".

Eftersom hon inte ska föda valparna här utan hos gammelmatte på Villarosa vill hon inte att Harry ska sakna henne och vara ensam hemma. Vad smart hon är....

När valparna föds är det sommarlov och ungdomarna är hemma hos Harry...



Harry den lille busen älskar att leka...



Är det godis i bollen...när ramlar de ut?



Törstig blir man...



Lisa och Harry är bästa kompisar.




 
 
Singo

Singo

5 april 2009 18:36

Vad händer med valparna sedan då? Säljer ni dem eller tillfaller de Villarosa? Ska ni behålla nån?

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards