Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Våren står vid dörren...

Av Tin - 31 mars 2009 17:18


Vilken härlig vårdag när till och med vinterjackan blev för varm att ha på sig. Hundarna och jag har varit ute mest hela dagen och vi har planterat några vårblommor...


Nu står Våren vid dörren!





Harry är så nyfiken och ska vara med hela tiden. Han har nosen i blommorna, jordpåsen...ja överallt medan Lisa snällt sitter bredvid och titta på. Hon tycker nog att Harry är lite jobbig...men han är ju inte två år än....så han är förlåten.


Jag har även rensat upp kring vattenspelet och lagt på lite täckbark...


Snart kommer hostorna upp och täcker hela rabatten.


En liten början på vårens trädgårdarbete och om vädret tillåter, fortsätter jag i morgon.

Jag glömde säga att det var 14 grader varmt i dag... nu har jag sagt det *ett stort leende*




 
 
Mita

Mita

31 mars 2009 20:18

Visst är det härligt när fåglarna kvittrar solen skiner och våren för dörren..man vill ju bara sjunga ut sin lyckan

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards