Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Aldrig försent att lära...

Av Tin - 27 mars 2009 14:57


Varför gräva ner sig fär ett gammalt överkasts skull. Det är ju ändå korkat...ja menar det kanske bara var så elegant i affären för den starka belysningens skull....va, visst var det så...

Det hade säkert inte passat färgmässigt i vårt sovrum *korsar två fingrar bakom ryggen* ...........Skit!!!

Jag brukar inte svära men om du vill kan du lägga in vilken svordom som helst på den prickade raden.

Nu lägger jag detta bakom mig!


Lite gott att äta förväntas att jag ska laga denna fredagskväll och sedan får vi ju inte missa finalen

i Let´s Dance. För min del spelar det ingen roll vem som vinner för båda två är värdiga vinnare.


Det som slagit mig är att man blir aldrig för gammal att lära. Det är väl härligt....och då stämmer uttrycket...man lär så länge man lever!!!



 
 
Inger

Inger

27 mars 2009 15:40

"Det livslånga lärandet" är vårt motto i förskolan. Det stämmer precis när man tänker efter, man lär sig nya saker hela tiden/Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Eva igen

Eva igen

27 mars 2009 17:22

Jadu... du kan hitta hur många överkast för de priset som kemtvätten hade tagit + kostnaden för överkastet :0)

Önskar dej å de dina en härlig helg! många kramizar från mej å nosgos från viffarna :0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

27 mars 2009 19:24

Ha en skön kväll!
Synd på överkastet ; (

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

27 mars 2009 22:49

Jag röstade på Magnus han var värd detta från att inte kunnat från början och som..han..har dansat i de senaste fredagarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards