Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Magen och jag är inte vänner!!!

Av Tin - 25 mars 2009 06:15


Vad trött jag blir på mig själv!!! Alltså...här köper man nya jeans....ja då jättesnygga! Och så ska jag dra på dem och jag vet inte vad...men de liksom drar "fettet" uppåt som lägger sig i en snygg ring ovanför linningen. Försmå? Nej då, det är bara den jädra magens fel!!!

Va......!!!! Hur snyggt är det! Av med dem och på de gamla jeansen igen. De är mig trogna, Tack!


Hade jag hunnit, men det hinner jag knappast, hade jag kört en snabbantning nu på morgonen.

Jag beundrar den så som inte bryr sig om sin mage...eller kan funderar på om den personen finns.

Alla gör väl som jag, dra in magen( så gott det går...suck!) och låtsas som det regnar.


Nej himmel! Här sitter jag....jag som ska på planeringsdag med alla min kollegor. Solen skiner och det är bra! Då tittar alla på den i stället för min mage ha ha...

Men jag har en arbetskamrat, hon låter sig inte skämmas, nej då. Hon kan mycket väl kläcka ur sig.....har du inte lagt på dig! Vad säger ni? Det vill man verkligen inte höra.


Jag ska minsann hitta på något bra svar....hmmm...


Men nu sitter jag fortfarande här när jag måste torka håret. Okey, jag ska sätta fart!


Ha det gott mina vänner, denna Onsdag!



 
 
Ingen bild

Mita

25 mars 2009 07:01

Hihi en liten mage gör väl ingen ledsen, sträck på dig och var bara stolt istället, du är säkert skitsnygg i dina ny jeans.

 
lastbilstanten

lastbilstanten

25 mars 2009 13:19

*haha*! Känner igen den där "extrakjolen" som dyker upp när man tar på sig ett par byxor. Riktigt läskigt är det när man har en skjorta som hänger över den där valken och liksom kittlar på den när man rör sig. *ryser*

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

25 mars 2009 20:10

Hoppas din dag blev bra, trots jeansen. Ja, hur kan kläderna krympa när de ligger i garderoben?
Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

25 mars 2009 20:22

Nedrans jeans ; ))))
Hoppas du får en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

25 mars 2009 20:23

Känner igen det där med att det lägger sig ovan på linningen.
Ha en bra kväll
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

25 mars 2009 20:57

Det tar tid att hitta kläder som döljer alla skavanker ellerhur!? För det är ju det man letar efter, kläder som gör en snyggare än man egentligen är och det är en konst att tillverka och hitta sådana!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

25 mars 2009 21:05

Ville bara titta in till dig och säga GOD NATT.Kram Synne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards