Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Skulle du vilja....

Av Tin - 21 mars 2009 21:40

Välkommen till Robinson


Vad säger ni....skulle ni följa med om ni fått chansen....till Robinsonön.

Bo i träsket bland knott, ödlor och andra mer eller mindre småäckliga kryp. Ingen mat och så en massa regn.

Lukta skunk hela tiden och inte kunna borsta tänderna.


Lite spännande hade det nog varit, ett annorlunda äventur eller hur? Undra hur länge man fått vara kvar...innan man blivit utröstad....hmmmm....jag hade nog varit ett "stort hot"...*skrattar*...jag hade nog blivit hemskickad bara för det....


Det kanske är tryggast att sitta hemma i soffan och på avstånd beskåda äventyret trots allt. Där kommer jag att sitta bänkad varje lördag framöver...




 
 
Mita

Mita

21 mars 2009 22:10

Skulle inte tveka en sekund att följa med på detta äventyr

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

22 mars 2009 00:13

Skulle inte tveka en sekund på detta...svar nej! Utsätta mej för detta aldrigggg! Hadde önskat ett bättre underhållande progr.....

 
Lena

Lena

22 mars 2009 09:43

Jag skulle vilja vara med ; )))))))
Man kan ju duscha när man kommer hem ; )

Ha en skön söndag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards