Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Varför sova mer när man sovit klart

Av Tin - 21 mars 2009 08:09

Varför ska jag vakna så tidig när jag är ledig och när jag väl är vaken, stiger jag upp. Det kanske inte här tidigt utan lagom. Jag har ju sovit klart liksom.

 Jag gör inte som många andra...*harklar mig*...som vaknar och med ett öga titta på klockan...å inte mer, skönt!....lägger sig på andra sidan och somna om och naturligtvis börjar snarka.


Sanningen är den att jag tycker det är skönt att stiga upp tidigt och gå ut med hundarna. Man får ju så mycket av dagen, om man inte sover bort hela förmiddagen.


Ja,så här sitter jag i min ensamhet och dricker kaffe.

Hundarna är ute i trädgården och "busar" av sig efter maten. Jisses vilken fart de har!

Akta flaggstången!!! Det är ett under att de inte sprungit in i den än. Harry är väldigt mån om den. Antingen tycker han att den är för kort eller också tror han att den ska dö, för han "vattnar" den flera gånger om dagen. Lyfter på benet och slår en liten drill.

Ute är det lite blåsigt men jag tror, att solen är på gång.

Nu ska jag gå på en bloggpromenad och se om ni har vaknat.


God Morgon på er så länge!




 
 
Lena

Lena

21 mars 2009 08:44

God morgon!
Skönt att vi är fler som är vakna ; )

Nu är kaffet klart, dags att äta en smörgås och dricka en mugg kaffe!

Ha enunderbar dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

21 mars 2009 09:32

Vad fin du blev i håret! Superfin ny presentationsbild!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Eva me resten av flocken :0)

Eva me resten av flocken :0)

21 mars 2009 09:48

*morrn morrn* hunnit med en kort prommis i strålande solsken, lite lagom kallt så här på morronkvisten... men de är skönt. Nyss var de som sagt klarblå himmel, men nu drar molnen ihop sej... mindre kul... men men de gäller att njuta av de man får :0)

Ha en kanonbra helg! kramiz

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Adam

21 mars 2009 16:23

Jag vaknade 8 imorse, och jag skulle inte ut och sälja GT förrän 9.30 förargligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards