Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Jag sitter i alla fall säkert!

Av Tin - 20 mars 2009 19:33

Har haft det så himla lugnt och skönt i dag. Jag har varit ute på långa härliga promenader under solsken. Lite kyligt till en början men efter att tag har man gått sig varm.


Jag är nöjd med mitt besök hos frissan. Hon fick inte använda saxen så mycket, nej nu är det på tillväxt....igen! Men blanda och kladda i färg som skulle ge mig massor med blonda slingor, det fick hon mer än gärna göra.


Nu börjar snart dansen, kan undra om jag ska bli uppbjuden eller ej, jag som är så fin i håret. Jag bara skojar....ska slänga mig på soffan och titta på Lets´s Dance. Jag har minsann blivit lite trött av all frisk luft idag....kan man bli det förresten?


Men hur som helst är det väldigt tryggt att sitta där, för det är ingen risk att jag blir utröstad.

För jag säger bara det.....vad skulle de göra om de inte hade lilla "mamsen" som lagade så gott till denna fredag.

Bakad potatis, helstekt fläskfilé, varm sallad och så den där jättegoda såsen som bara lilla "mamsen" kan få till.


Jag kan säga...jag sitter säkert, vecka ut och vecka in.


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!




 
 
Singo

Singo

20 mars 2009 19:57

Klart du sitter säkert! ;-)

http://singo.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

20 mars 2009 20:06

Behövs inget klister, för att du ska sitta fast ;))) Du blev ju skit snygg!!! Gubben får passa sig ;)
Ha en trevlig kväll och helg.
Harry- du får kolla på lördag hur det går för syrran. Håll tummarna!!
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards