Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Lättfotad blondin

Av Tin - 19 mars 2009 20:38

Här har städningen gått som en dans och min stegräknare visar på dryga 12 000 steg. Då har jag god marginal för man räknar att 10 000 steg om dagen är bra för kroppen.


I morgon ska jag till frissan och det känns lite lyxigt att sitta och bli ompysslad och även fin, hoppas jag.

Jag ska inte klippa mycket för jag har det på "nerväxt".

Kan ni förstå vad jag ångrar att jag klippte mitt långa hår förra året. Bra att det växer som ogräs och är på god väg redan.

Varför ska man lyssna till vad andra säger. Att du inte klipper det kort...hur många gånger har jag inte hört detta eller....när man blir äldre ska man inte ha långt hår. Vem har bestämt det? Får inte tanter har långt hår?

Nej, från och med nu är det jag som bestämmer hur jag vill ha det och lyssnar inte till någon annan än mig själv.


Så gammal är jag inte att det är grått och det är jag tacksam för. Fast en del är ju yngre och har....hmmm...

Klippa lite och göra många blonda slingor, det ska jag göra i morgon.


Eftersom jag ska till frissan tidigt har jag mycket kvar av dagen att göra vad jag vill. Fredagsstädningen är ju klar!!!

Jag och mina hundar får väl hitta på något kul.


Kram

Tin



 
 
Singo

Singo

19 mars 2009 21:15

Sitt inte för länge hos frissan bara, för då står ju stegräknaren still! ;-) Och jag tror du är snygg i både kort och långt hår. Du vet... en skönhet klär ju i allt! ;-) Förresten vilken är tanten du pratar om!?

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

19 mars 2009 21:39

Jag måste vara korkad men hur markerar du?
Får bara hela din adress!!!

 
Ingen bild

storasyster

20 mars 2009 16:52

Hoppas du blir nöjd hos frissan för du satt väll inte för länge så det blev kort....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards