Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Vilken tur att jag inte hängde ut den...

Av Tin - 17 mars 2009 13:54


Sitter här och njuter av en kopp kaffe med kardemumma........ljuvligt!

Jag har koll på klockan för snart är det dags att köra till jobbet.

Kan fundera på varför jag inte hängde ut tvätten. Det är ju verkligen torkväder men det är klart, risken hade varit att den flygit in till grannen som det stormar idag. Jag tror inte grannen vill plocka upp mina trosor i sin trädgård för att sedan knacka på och med rodnade kinder, fråga om de är mina. Ännu värre be om ursäkt att ett par blivit sönderrivna av hans rosbuske.


Nu ska jag höra med hundarna om de behöver ut och kissa innan jag åker eller om de klarar sig till "lillhusse" kommer hem. De sover ju som stockar, sötnosarna. A ja, de klarar sig!

Då ska jag bara packa ner lite frukt, ja det var väl allt.


Vi hörs!


 
 
Inger

Inger

17 mars 2009 18:06

Vi har också haft en pustig dag, som Nalle Puh sa. Solen har lyst men det är inget kul att vara ute när man håller på att lyfta/Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 mars 2009 20:11

Hoppas du har en bra kväll på jobbet ;)

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

17 mars 2009 20:45

Storm, det är bara förnamnet här, höl inte på att ta mig ur bilen idag när jag var inne i Kalmar, hoppas att det lugnar ner sig tills imorgon

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

18 mars 2009 20:58

Kaffe och kardemumma är en grym kombination. Kan bara hålla med!

http://husprojektet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards