Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Läs inte detta!

Av Tin - 16 mars 2009 21:09


Nu är jag äntligen här....

och kan sätta mig ner och pusta ut. Dagens sysslor verkade inte få något slut i dag eller snarare kväll. Ja, det är sent ser jag....

Men några rader måste jag skriva fast jag vet inte om vad.

Alltså....ibland kan jag fundera på vem som är intresserad av att läsa vad jag lagat till middag, vilka golv jag moppat, vad ungdomarna haft för läxor och vad hundarna hittat på, för att inte förglömma....hur långa rundor vi gått och vart jag gömt min man....Nej!!!(skakar på huvudet och suckar) jag menar hundgodiset.


Men det här är min vardag, lite halvtråkig sådär....

Jag kanske också är en tråkig person fast jag inte vet om det själv....hmmmm....det var en otäck tanke!


Men tänk om det är sant! Känner mig sådan, men bara idag hoppas jag....jag tror jag "piper" i väg lite försiktigt nu, tyst och ljudlöst. Jag låtsas inte om att jag varit här i dag och bryr dig för Guds skulle inte om att läsa detta....vilket du förmodligen redan gjort...suck, stackare där...









 
 
Eva

Eva

17 mars 2009 10:17

Hej! Tack :0)
Jo, de är inte så svårt faktiskt... du klickar bara på min "slide" så kommer du till sidan där man skapar en sån bildserie, det finns massor att välja bland, sen kan du välja att ha musik, andra bakgrunder osv... ja tror att du måste skapa ett konto först bara.. de va "min käre man" som fixade de åt mej :0)
Hoppas de va till nån hjälp denna "förklaring"
Kramiz

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Eva igen

Eva igen

17 mars 2009 10:20

Näääääääääää!! du e INTE alls en tråkig person! varför skulle då tex jag gå in å läsa om dej å din vardag ;0) de är ju sånt man vill läsa :0) men jag förstår din tanke där! ja har funderat över hur jämarns kul de e att läsa om mitt gnällande över att ja inte blir frisk mé :0) Kramiz igen... å fortsätt skriva :0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

17 mars 2009 20:44

Jag uppskattar att läsa om din vardag, få lite tips och bara se hur du haft det.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards