Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Hej på er!

Av Tin - 15 mars 2009 15:34

Jag sitter här och väntar på att söndagsmiddagen ska bli klar och det doftar dejligt vill jag lova...

I morse var det såååå nära *visa ungefär 1cm mellan tummen och pekfingret* att jag vägrade stiga upp denna dag. Grått och bara så mulet det kunde bli!


Jag säger bara det! Vilken tur att jag har hundar som tvingar mig upp....annars hade jag nog dragit täcket över huvudet och störtvägrat.


Kan ni tänka er!....inte en enda godisbit har jag ätit under helgen, ja men det är fanstastiskt för att vara jag!

Jag är riktigt stolt över mig själv!!!


Under dagen har vi "varit på tur" och som vanligt, är hundarna alltid med. Handlat lite här och där, vandrat med hundarna och det är ju givetvis väldans spännande att besöka nya platser.

Dottern fick också ett besök och där har vi "lovat bort oss" att hjälpa till med renorvering av barnrum. Vi gör helt enkelt en liten kul grej av det och tar med husvagnen, hundar och vin och "kör så det ryker" en helg!


Nej men kära vänner!!! Vad händer nu? Men är det inte fanstastiskt!!! Även jag ska få se solen denna söndag! :) :)

.....och nu ser jag ännu mer....vad skitiga fönster jag har!!!......men vet ni vad? Jag bryr mig inte.....bara skin solen för allt du är värd!!!


Nu ska bordet dukas och middagen avnjutas.


Ha en fortsatt skön söndagseftermiddag!



 
 
Kristina

Kristina

15 mars 2009 18:09

Tjingeling!!
Vilken tur att ni också fick lite sol :))
En gång tog vi husbilen och körde till våra kompisar 8 km bort. Då kunde vi äta och dricka gott utan att tänka på hemfärden. Midsommrar har vi tagit husbilen till svärmor och svärfar och dit är det bara 2 mil. Jätte praktiskt att ta "huset" med sig och alla kan ha lika trevligt!!
Nu är Sallie kammad och badad. Hon luktar ljuvligt.
Trevlig söndagskväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards