Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Men Snälla snälla....

Av Tin - 14 mars 2009 14:12


Vad har ni för er denna dag? Ni kanske syssla med samma sak som jag.....inget särskilt. Jag har inte vant mig riktigt vid att ungdomarna inte är hemma, det blir så tyst i huset och jag kommer liksom av mig.

Jag måste börja vänja mig....


Melodifestivalen i kväll...är ni laddade??? Eller jag kanske ska fråga....har ni laddat hem lite gott till att mumsa på i TV-soffan i kväll?

Blir det "fel låt" som vinner i kväll, kan vi i alla fall säger att vi hade en god räkafton, för här blir det räkor.


Men Snälla, snälla...varför har Caroline af Ugglas låt blivit så populär? Jag fattar inte!!!

Har ni lyssnat på texten som handlar om en kvinna som blivit försmådd av sin man och det värsta är att hon tar på sig skulden för det när hon sjunger: Vad gjorde jag för fel?


Till råga på allt vädja hon till mannen att ta henne tillbaka. Kan det vara så, att det finns många försmådda i vårt land, som känner igen sig?  

Snälla, snälla kvinnor - reagera!


Nu hoppas jag verkligen att folket tar sitt förnuft till fånga, när det blir allvar av!


Ha en fortsatt trevlig lördag!










 
 
Ingen bild

Morsan

14 mars 2009 15:37

Jag håller med dej...snälla snälla får verkligen inte vinna det vore skandal, och vi kommer att bli utskrattade i Moskva. Själv håller jag på Måns.....
Ha det gott framför tv, här hemma laddar vi med potatisgratäng och fläskfile och sen en smarrig fruktsallad, kanske ett gott vin till...
Ha det bäst

 
Ingen bild

storasyster

14 mars 2009 17:07

Plocka ut från vardagsrummet äntligen ska golvet slipas,nya tapeter. Just nu är jag själv mannen åkte iväg på övning med en visgrupp. Gått en runda ååå..vad skönt men det varade inte länge dimman kom tillbaka.
Räkor blir det här oxså.
Håller med kan man inte skriva en bättre text..
Ha en trevlig räkafton med din man!

 
Inger

Inger

14 mars 2009 18:40

Hemska tanke att ... snälla, snälla vinner. Tycker att den låten och artisten är ett hån mot alla seriösa artister. Ha en skön lördagkväll framför burken.
Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

14 mars 2009 20:42

Jag håller på Emilia!

Det blev räkor även här. Mums!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
synne

synne

14 mars 2009 22:48

Men nu vann rätt låt.Snälla snälla ????Man kan ju undra var dom får all skit i från så jag tysker det var bra att hon inte vann med den låten Snälla.Men den som vann kan nog göra sig i Moskva .Sov gott,Synne

http://synne,bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

15 mars 2009 00:06

God kväll i denna sena timme! Just nu ligger jag i sängen och "går" en bloggrunda. Har varit på årsmöte i wheatenklubben och är jätte trött. Orkar inte blogga ;) Jag gillar faktiskt Snälla, snälla!! Det var nära att hon vann. Fast det hade inte varit så bra för det hade inte varit något bra bidrag att skicka.
Natti, natti, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
synne

synne

15 mars 2009 07:12

God morgon.Tittar in för att önska dig en trevlig söndag.Kram Synne

http://synne.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

15 mars 2009 12:44

Tack för gratulationen på min dag!

Ha en underbar söndag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards