Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Jag har ingen feber, inte ont eller snuvig

Av Tin - 10 mars 2009 21:06


Har glatt mig så att det har börjat torka upp ute och så börjar det regna i kväll igen!

Det värsta är, att jag kan inte göra något åt det. Det är bara att försöka vara glad ändå och hoppas på bättre väder och det är minsann inte alltid så lätt...när det dröjer förlänge.


Min tredje och sista lediga dag i morgon. Alltså, jag kan inte minnas när jag varit så lat. Det känns som om jag inte gjort något vettigt alls dessa lediga dagar.

Ja men, jag har ju haft all tid i världen att pyssla, kanske vårstäda eller måla om något eller....men inget har hänt!


Jag känner inte igen mig själv! Hej! vem är du? Bor du verkligen i detta huset? Det kan du omöjligt göra för hon brukar....Men det är jag....fast kanske lite vårtrött....är jag nog....Aaaaa men và skönt! Då har jag en diagnos (pustar ut)...blev faktiskt lite orolig ett tag!

Då finns det hopp om bättring!


God Natt!





 
 
Singo

Singo

10 mars 2009 22:13

Du kanske redan har jobbat som tusan och behöver ta igen dig lite och tillåta dig att vara lat! Har inte du fixat ert sovrum nyss tex?!

http://singo.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

11 mars 2009 21:45

Det är väl härligt att kunna göra ingenting. Det behöver vi verkligen. /Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards