Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Uppe i ottan!

Av Tin - 9 mars 2009 06:35


God Morgon!


Vad ska jag upp om så tidigt egentligen? Jag som är ledig och allt.

Att ha hundar är ibland som att ha småbarn. De väcker en när det är bråttom att gå ut och i dag hade Harry en sådan morgon. Harry gick naturligtvis och la sig sedan och somnade om och det kunde jag också egentligen gjort men i bland känns det som man sovit klart.


Ja så här sitter jag nu, nyduschad men en kopp nybryggt kaffe. Det är ljust ute och dimman börjar lätta....ja ni, det känns ganska bra faktiskt...ska sitta här och njuta av kaffet och fågelsången jag faktiskt hör...nu fattas bara solen...men vem vet...

 
 
Kristina

Kristina

9 mars 2009 12:02

God middag :) Antar att du hunnit med en hel del idag, tack vare Harry. Han borde lära sig av sin syster ;) att inte gå upp föränn sist av alla!!
Här är det förskylning som gäller. Jag börjar känna av den också så jag började dagen med Kanjang. Tänkte mota Olle i grinden, om det nu går :)
Ha en bra ledig dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

9 mars 2009 14:28

Önskar dig en fortsatt bra dag
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

9 mars 2009 15:45

Tack för din hälsning. Ibland är det svart men som tur är så är gryningen närmare än man tror. Känns bra idag när solen har visat sig och det rinner från taken. Men vi fick mer snö igår igen. Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

9 mars 2009 15:49

Tänk att det dröjer inte länge innan du kan gå ut på altan och dricka det morgonkaffe. Idag när jag skulle cykla hem från jobbet så satt det en liiiten liten mygga på min arm *ler* då blev jag glad, ännu ett vårtecken.
Ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

9 mars 2009 17:25

Jag känner så här man vill ju inte sova bort
sin ledighet eller hur......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards