Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Solsken inne när det regnar ute

Av Tin - 8 mars 2009 19:37

Så där ja....då var min arbetsvecka slut. Nu är det min tur att få jag vara "helgledig". Ledig i tre hela dagar! Kan det kännas bättre?... och som sagt...den som spar hon har.


Nu hoppas jag på bättre väder än det eviga regnande vi haft i dag. Allt bli mycket roligare då. Men det finns de som har varit lyckliga och ovetande om allt regn i dag, som den kvinna som kommer till kaffebordet och med ett enda stort leende säger.....Vilket underbart väder vi haft idag!!! Så soligt och fint det varit i dag! Så satte hon sig ner och drack sitt kaffe, så nöjd och glad.

Hon fick oss alla att börja skratta och naturligtvis instämma. För vad gör väl det att regnar ute när vi på "jobbet" kan ha det soligt och glatt!

Vid närmare eftertanke kan det vara detta kvinnan egentligen menade.







 
 
Kristina

Kristina

8 mars 2009 23:20

Visst är dom söta de där tanterna som bara pratar i "nattmössan" ;)
Inget att sörja över, lite regn!! :))))
Vi hade ju lite vårfeeling här men den försvann. Hoppas den kommer tillbaka snart!!
Sov gott!

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

9 mars 2009 06:49

Vad ljust det var på morgonen även det var disigt alltid något....ha en bra ledig dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards