Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Var finns macken....

Av Tin - 6 mars 2009 06:14


God Morgon!


Jag skulle bara gå in till grannen och dela hans medicin och när jag kommer ut igen har jag plötsligt väldigt långt att köra hem. Hade jag inte gått hit? Nu fattar jag ingenting...


Då ser jag att bensinen är alldeles slut och grannens hus är plötsligt borta och mobilen ligger hemma.

Jag vet inte var jag är och ta med ett däck (varför gör jag det,konstigt) och börjar leta efter en mack.

Jag går och går....däcket börjar bli tungt.....och jag är naturligtvis orolig.

 Ett tåg kommer, vad bra! men det vågar jag inte åka med. Där är bara en massa stora sten och feta kor i vagnarna. Jag bara vägrar! Jag fortsätter till fots.

 Då....ringer klockan.....är jag framme vid macken nu? Aha! Väckarklockan!!!

Jag har bara drömt!!! Vad skönt!

Jag lägger i från mig däcket i drömmen och fundera på varför jag ställt klockan....hmmm...jo, det är fredag och jag ska jobba.


Ha en undarbart god fredag var ni än är och gör!


Kram

 
 
Mita

Mita

6 mars 2009 09:20

Hua blev ju riktigt orolig för dig innan jag läste att det bara var en dröm...skönt..

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

6 mars 2009 12:34

Tängte först nu snurrade för min kära syster..men sen vad skönt att de va en dröm.

 
Ammis

Ammis

6 mars 2009 14:57

Ha ha började undra hur det stog till egentligen??? Tur det bara var en dröm.
Ha en underbar fredag vännen. :0)
Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

6 mars 2009 15:47

Hu, en sån jobbig dröm ; (

Ha en underbar fredagskväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Adam

6 mars 2009 16:40

Oj, vad skumt. Jag har drömt om att jag räddade ett flygplan vid elvte september. Inte heller så troligt. Haha!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards