Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Vad har jag nu lovat!!!

Av Tin - 2 mars 2009 21:51


Måndagen är snart slut och det är faktiskt jag också. Min arbetsdag har varit "extra" lång och det känns minsann.


Så säger min son att han ska ut och springa en runda.

Nu!!! Det regnar ute! Men spelar ingen roll tycker han, för det är skönt ändå.


Alltså i bland vet jag inte vad som flyger i mig, när jag hör mig själv säga....Vi kan väl börja springa tillsammans och köra lite lätt träning efteråt.


Men hallå....kan jag få....

en omtagning??? Det blev nog lite fel här....


Jasså inte! Okey då, vi kan börja lite lätt och ta hundarna med oss (då blir det några nosa och kissestopp och det gillar jag) Nä hä, jasså....de ska ha gjort det innan...

Omtagningen funkade inte, då får jag väl hålla vad jag lovat.


En ny arbetsdag i morgon och dags att lägga sig och drömma om....


 ...Sommaren! Det är väl en skön dröm...hänga ut tvätt som luktar så gott när de torkat i vinden....gräset och blommorna.....ja ja våren först. Jag vet! Men nu var det bara en härlig dröm....


Vi hörs i morgon!


 
 
Ann

Ann

3 mars 2009 13:23

Ha en bra eftermiddag och kväll(:
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Eva me resten av flocken :0)

Eva me resten av flocken :0)

3 mars 2009 15:57

*fniss* ja ibland vill man ha en heeeel del omtagningar här i livet :0) men de där med att börja jogga!!! phu, lät liiiiiiite "överdrivet-entutiastiskt" för min smak :0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

3 mars 2009 17:57

Jogging-0 promenerat mest,tränat på vårt gymm på jobbet,simmat några fredagar, tränat hemma med joga+gympaprog. Kanske om en månad om det är bra väder så sätter jag i gång att trampa mina 1,7mil till jobbet det ska blir så SKÖNT BARA LÄNGTA EFTER DETTA! Härlig sommarbild känner doften mmmm.


 
Lena

Lena

3 mars 2009 20:56

Nog bäst att du håller din överenskommelse utan omtagning ; ))

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards