Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Är helgen redan slut?

Av Tin - 1 mars 2009 19:19

Helgen har gått alldeles för fort. Jag har flera gånger tänkt att det bara är lördag idag, vet inte varför, ett önsketänkande kanske? Men sanningen går snart upp för mig, att det faktiskt är söndag och den lediga helgen är snart slut. Vem tog denna helgen? som min farmor alltid sa.


I morgon är det arbetsdag, Yes!!! Ja, men det är väl så man ska tänka. Hur kul är det att redan nu ställa in sig på att det blir hur tråkigt som helst?


Lönesamtal ska jag också ha i morgon....hmmm....det kanske kan bli lite kul. Men det finns nog inga pengar kvar är jag rädd. Alla mina kollegor har redan varit på samtal, så pengarna är nog redan slut ;)


Ha en fortsatt skön söndagskväll, det lilla som är kvar av den och glöm inte gå till jobbet med ett leende i morgon!


Kram//

Tin



 
 
Mita

Mita

1 mars 2009 19:44

Lycka till på lönesamtalet, självklart finns det en slant kvar till dig.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

1 mars 2009 20:39

Visst går alltid helgen för fort men du verkar hunnit med en hel del. Att fixa två hundar bara det tar sin lilla tid!!
Synd att det inte var Lisa som löpte ;)
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 mars 2009 21:25

Lycka till med lönesamtalet i morgon ; ))))


Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Evis

2 mars 2009 18:22

Tänk på mej som har varit ledig 10 dagar som redan är slut, hann ju knappt blinka. Ja det är tokigt vad fort tiden går.Kram Evis

 
Ingen bild

Ammis

2 mars 2009 19:09

Du fixar säkert dom sista slantarna och får upp din lön, det tvivlar jag inte på ....ha ha. Hoppas din dag på jobbet har varit bra eller du kanske fick sänkt lön eftersom man inte hört nått från dig än...hmmmm.
Ha det gott.

Kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards