Direktlänk till inlägg 27 september 2008

En bra början ialla fall!

Av Tin - 27 september 2008 17:32


Innan jag somnade i går kväll fantiserade jag om alla snygga kläder jag skulle köpa, hur de skulle se ut och i vilka färger. Jag kan säga så här, att i vår stad har de inte de affärerna med de kläderna jag hade funderat ut. Synd!

För de var verkligen snygga och passade mig perfekt!

Min dotter var med mig i dag, på både gott och ont vill jag tillägga. Bra att ha smakråd men sedan ska hon kolla, prova och göra det länge och klockan går och jag har inte lust att titta på kläder nått mer. Men jag köpte en jacka som jag är jättenöjd med. Ett bra pris också! En snygg kjol men ändå inte för snygg om du förstå, man kan ha den när som.

En snygg halsduk är pricken över i:et till en snygg jacka.

Sedan lite scrub till ansiktet och clear-upstrips som rengör på djupet vid haka, näsa och panna. Men de får jag nog inte ha i fred för ungdomarna som också ville prova dessa.

Blå ögonskugga har jag inte haft på länge och man måste ju förnya sig. Ja, det var väl allt...ja dotterna fick en klänning också...naturligtvis...tack snälla mamma ska du säga!

Just det! jag köpte en duk på Indiska också.

Nu måste jag kolla hur dotterna dukat bordet för sina gäster. Måste ta en bild!





 
 
Ingen bild

storasyster

27 september 2008 18:04

Det var ju kul att du hittade något som
passade

 
Ingen bild

storasyster

27 september 2008 18:07

kul att du hittade något som passade!
hoppas kompismiddagen blir lyckad!

storasyster/moster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards