Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Trött är bara förnamnet!

Av Tin - 21 september 2008 19:27


Nu har jag jobbat klart min helg så nu sitter jag här och det känns som en fredagkväll och att arbetsveckan är över. Jag är ledig i morgon när ni andra ska börja er arbetsvecka.

Ja håller med det är lite förvirrande men det är sådant man får ta när man jobbar "hur som helst" och "när som helst" som jag gör. Nu har jag firat "min arbetsvckas" slut med pizza och en starkcider. Måste ju ta igen allt jag missat som ni har gottat er med under helgen. Den som spar...

Ledig i morgon, Å vad skönt!!!

Hoppas det blir väder till att göra något kul, ja väder blir det ju alltid men ett bra sådant. Just nu önskar jag att det regnar hela dagen så jag kan med gott samvete mysa med en god bok. Jag är bara såååååå trött i ben, armar för att inte tala om mitt huvud.


Fortfarande samsas sommarblommor med höstfägring.

Nycklarna som hänger där, låser jag trädgården när det är dags för sin vintervila. Inte än...men snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards