Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Tin - 14 maj 2009 17:05


Lite trött har jag allt varit på jobbet idag och det blir lätt så när man har en trevlig grillkväll mitt i vardagen ;)


I morgon är fredag....igen!!! Sista arbetsdagen på denna vecka :) Ljuvliga tanke....


Har ni sett...



...mina jordgubbsplantor blommar. Jag bara längtar efter att sätta tänderna i jordgubbe, detta söta, goa bär!!!


Nu har jag inte tid med trädgårdssnack....jag måste få fram lite mat på bordet. Hänga upp tvätt och städa av det värsta och.....ja det finns hur mycket som helst att göra.




Av Tin - 14 maj 2009 06:15


Vi kom hem sent från Villarosa i går kväll och visst är Lisa med valpar!!! Den förra kullen fick hon sex och jag skulle tro att det blir samma antal även denna gång.

Det kändes inte som hon var "packad" med valpar men som sagt...hon har lång rygg så det återstå att se.


Som vanligt är "Villarosa" så gästvänliga...


Chris grillade kanongoda biffar...



...med sötpotatis och sallad, MUMS VAD GOTT!!!


Den uppvärmda poolen såg väldigt frestande ut men lite för kallt i luften... Det får bli ett dopp nästa gång...



På sommaren blommar här massor med blommor runt poolen. Visst blir man lite avundsjuk när man ser denna bild?


Blomma ja, det hade vi med oss till Kickie...



....En svart båt med vita blommor och en vit buskros att plantera i trädgården.

Hon har tillfrisknat väl fast lite trött och det är ju inte så konstigt.


Tack Kickie och Chris för god mat och trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards