Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Tin - 23 maj 2009 22:18


Skönt att vara ledig under helgen....ledig och ledig är ju synd att säga. Just nu går det inte att koppla av riktigt. Jag håller på att skriva ett manus till en teater som vi ska spela i höst och det går liksom inte att släppa tanken på detta.


Så spännande det är men också lite jobigt innan man hittar den "röda tråden". Den kommer nog vad det lider....måste bara ha tålamod och kunna sansa mig lite men hur lätt är det!!! Vad jag än gör så fundera jag hela tiden och har alltid block och penna till hands.


Lite osmart var det när jag klippte gräset och kom på en väldans bra grej....måste komma i håg den bara för jag ville inte stänga av klipparen och nu har jag glömt...nedrans skit!


Ska ta en snabbrunda till er och se vad ni gjort i dag och man vet ju aldrig....kanske få ett bra tips till teatern där ;)


Ja just det....jag sa ju aldrig vad den ska handla om...jo "Det bästa mötet" människor emellan.

Eller jag kanske ska visa det dåliga mötet...hmmm



Ovido - Quiz & Flashcards